Hej ho, let's go!

Jag är pepp!

Pepp på livet, träning, dans och plugg :)

Nej  men jag var på gymmet här i Uppsala och körde hårt och fick värsta endorfinkicken efteråt.
Jag har pluggat typ hälften av vad jag ska, så det är helt ok enligt min dagsplanering.

Finns ju pluggtimmar kvar på kvällen :)

Och vet ni?? Jag hittade min C-uppsats som jag skrev en gång i tiden i MKV. Så här heter den:

Mediernas roll i konstruktionen av det symboliska rummet Torrevieja
- En kvalitativ studie av svenska turister, meieanvvändning och medieproduktion.

Den ni! Jag kan knappt fatta att jag redan har gjort en kandidatexamen och snart väntar en till... Ska kanske ta mig tiden och läsa vad jag skrev sådär 2005... vilken nostalgitripp.. eller så blir jag mest skraj av allt det som komma skall haha... igen....

Bjuder på en bild från en av våra lovely morgonpromenader i Tampa bay!




Puss och kramkalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0