Intryck, intryck!

Idag har jag rest till Ume för första gången med Johanna.
Resan gick bra och det var väldigt spännande när man klev av bussen också för då kändes det som att man fortfarande åkte bumpandes även om man var på fast mark haha
Jag hade min första Latinjazz ever vilket också var en upplevelse. Blandade åldrar på tjejerna men det var inge fel på viljan och lusten att skaka på höfterna och dansa loss to the latin beat.
Har också fått dansa för Joe Jobe i Bounce och det var HUR nice som helst! En soft, sensuell streetkoreografi vilket passade mitt hälsotillstånd alldeles utmärkt. Alvaro gav också klasser men tyvärr hann vi inte dansa för honom.
Nu är jag och Johanna på vandrarhemmet och är ganska däckade efter alla intryck. Sjukt kul att få känna på vad som komma skall. För er som inte visste så kommer jag att ha dansklasser i Ume hela vårterminen. Och denna helg så är det öppet hus, vilket betyder att vi kör några få klasser nu. Men fr.o.m. nästa vecka, då är det all in som gäller, wooohooo!!
Nu är det dax att planera, äta, titta på Gladiatorerna och sooooova för imorn blir det Showjazz och Lyriskjazz på schemat.
Peace & Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0