Jag vill vara en gladiator!

Alltså äntligen är Gladiatorerna tillbaka!!
Kommer ihåg att jag som betydligt yngre tittade tittade på programmen, både svenska och amerikanska, och var supertaggad på tävlingsmomenten. Det är rått och mycket handlar om ren styrka, men spänstigheten och smidigheten får inte heller den saknas, och du måste också var sjukt snabb för att komma undan de bastanta gladiatorerna.
Jag sitter här helt uppspelt och tycker också att det är grymt att en exkollega från SATS som är med och gått vidare. Heja Eric:)
Jag har ju också, nu passande, en nykärlek för styrketräningen igen efter att den legat på is i sex veckor.
Nej men om jag inte ska bege mig till gymmet och köra lite bänkpress benböj och utfall.
Taggad till tusen!!
Älskar att det också är en av dessa bjässar som kallar sig för Toro!
Undrar vad jag skulle heta som gladiator haha
PUSS OCH STYRKA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0