Pluggeliplugg...

...eller?...
haha men jo! Igår gjorde jag klart min VFLrapport, vilket jag tycker är ganska strongt efter att ha rest i fyrtioelva timmar. Sen idag har jag skaffat kurslitteratur, läst en fjärdedel av ena boken och svarat på tre instuderingsfrågor av andra... I'm hanging in there!
Nu sitter vi här och har faktiskt jetlag. Den är kvart i ett här i Sverige men kvart i sju på kvällen i Florida... så det är som lite för tidigt för att lägga sig tycker kropp och knopp.
Vad gör man då?
Jo, då myser man! Har en B-film på Tv:n, tar ett glas rödvin och facebookar. Det är medecinen för jetlag helt klart haha!

Imorn har jag följande plan: Styrketräna, Läsa 50 sidor till av Stigendal, svara på resterande frågor av Hundeide OCH börja välja ut musik till mina kommande dansklasser....
Får se hur mycket som blir av och hur mycket av det ni får veta ;)
Puss och kärlek och hoppas ni alla sover gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0