Resumé av 2011.

Det kanske är lite sent men jag tänkte faktiskt ta mig tiden nu till att göra en resumé av godbitarna från 2011 :)

Januari
Årets startade med att jag var i Chile och bodde i ett lovely hus i las Condes, åt god mat och besökte häftiga ställen.
Klicka för att stänga bilden

Februari
Under februarimånad började vi att arbeta fram vår barndansföreställning "Djungeltrubbel".

Mars
Här var det SMASK som roulade. Det var lite av en dröm att få vara delaktig i en schlagerfestival ;)

April
Jag var bland annat och jobbade på Gallerian och målade påskkärringar.



Maj
Här var helt klar "PDP by night" som låg i fokus. Vår första kårshow under Bartömningen!


Juni
En annorlunda midsommar med världens gulligaste midsommarstång och supersköna peeps på Ankars!



Juli
Min födelsedagsmånad haha! Jag fick tre hela födelsedagar. Vad mer kan jag säga :) Jag njöt och nedan ser ni en bild på alla fina som var med och firade i Pite.


Augusti
Under augusti var jag skönt ledig, fick besök av familj från Stockholm, tränade mycket och gick på många promenader. Vi hade också photo session med Linus, kul, kul, kul :)


September
Skolan började igen, jag åkte en hel del till Skellefte och vi uppträdde på 50-års kalas.

Oktober
Allt handlade om vår andra kårshow: Massive Madness!

November
Jag åkte hem igen och hade praktik och fick chansen att se Melissa Horn på Cirkus. En underbar kväll!



December
Denna månad präglades av examinationer och Florida. Jag fick uppleve Disney World :)


Kul att titta tillbaka lite!
Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0