Sa någon jetlag??

 

Jag vet inte, fall ni råkat missa det tidigare så är min jetlag ganska så jättestor.
Med andra ord så var min sömn inatt lite trasslig.

Men vad gör man då?

Jo man PLUGGAR, 50 sidor till Stigendal, check! Han e inte heller så dum den mannen, riktigt intressant det han har att säga om läroplanen.

Nu har jag ätit en superduper god frulle o tänkte ta och plugga lite till för på dagen kommer my Stockholmshomie off all times, Jojo! yeeeaaayyyy

Bjuder på det sötaste kortet på Mimmi Pigg! Hon är söt, check och mycket snäll, Lite av en idol faktiskt ;)



Passar på att säga Grattis till pojkarna som drog hem guld i natt mott Ryssland. 
Bra för idrotts-Sverige att hockeygrabbarna levererade:)

Puss och kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0