Styrka, sång, skapa och Yoga!

Idag har jag faktiskt hunnit med en del:)
Kört på gymmet och la på en hel del på både biceps och rygg.
Nu e jag uppe i 11,3 kg på bicepscurlen igen!
Tog en månad att komma tillbaka men nu jäklar e jag här och det är bara att köra på. Har också lagt på till 8:an på latsdragen, tror inte det står för kg men jag har aldrig varit uppe i den siffran förr så nu e jag glad och pepp.
Sen hade jag min sista sånglektion med Mira och jag hoppas kunna fortsätta sjunga för hennes denna termin också. Det är dock en lååååång väntelista på sångpedagogerna och det är oftast musikstuderande som har förtur, men det är bara att hålla tummarna :)
Efter det så lade jag upp en nästan hel lektionsplanering, vilket känns lovely att äntligen vara igång. Det var jazzen och showjazzen som fick sin uppvärmning skapad idag.
Imorn kanske jag går på latinojazzen, who knows, får se vart inpsirationen leder ;)
Och SEN så körde vi 2,5 h yoga! Jepp, nu har kvällskurserna startat och det ska bli såååå kul att få extra dansträning. Nu "mjukstartar" vi med yoga men sen blir det racerfart med jazz, balett, golvteknik, modernt med mera.
Haha en busy dag med massa action!
Nu ska jag sova, puss o natti
PS. E mkt glad för jag har skypeat med la familia in Chile. ÄLSKAR Skype!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0