TACK!

Nu har jag kommit hem efter en mycket lång resa, Tampa,-New York, New York-Helsingfors, Helsingfors-Arlanda, Arlanda-Uppsala central, Uppsala central-Ferlinsgatan haha.
Jag sitter nu på soffan och alla är samlade igen. Även om det ärvemodigt att lämna ett semesterställe så känner jag att när man väl har satt sig på planet, ja då vill man bara hem. Nedan ser ni en bild från JFK, NY på American airlines som var flygbolaget som följde med mig till Sverige.



Jag känner att jag har laddat batterierna och framför mig har jag en ny spännande termin med dans, dans och mera dans och lite plugg på det som väntar. Jag ser mycket fram emot allt och jag vill verkligen tacka Mamma, Göran och Andreas för denna underbara resa! Tack för alla äventyr och roliga stunder som vi har delat.
 Love you guys!!!
And I also want to give my special thanks to Lynn, Wayne, Kristine and Brad who made our holidays in Florida, unforgottable!!



Ser ni delfinen som hoppar längst fram?:):)
Kisses and hugs och god fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0