Spring för livet!!!

Min nya grej på showerna har blivit att kuta allt allt vad jag kan till de olika placeringarna för att hinna i tid. Scenen går nämligen över heeeela restaurangen. Förr var min inställning att jag skulle vara smidig o småspringa dansandes bland publiken till de olika spoten. Det gick ju sådär, mycket "ursäkta mig" blev det när man skulle trängas bland alla barn, vuxna, bord o stolar. Numera är min inställning: "kuta allt vad du har och ta omvägen så går det snabbare!!" Är det någon i vägen så är det bara att kuta på för de förstår när man springer för livet haha!! Igår var jag inte sen till mina placeringar en endaste gång, typ...ish.... Ha!!! Dock har det resulterat i ett träningsvärken är VÄRRE än någonsin!! But I like it;) Intervallträning säger jag bara!! Puss o kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0