Stadio Olimpico och Fontana di Trevi!

 
Jag har hittat platsen där jag ska gifta mig!!
Framför Fontana di Trevi!! Tror ni att vi kan kirra det???;)
 
Idag blev det besök inne i staden igen. Först åkte vi till Stadio Olimpico di Roma där alla häftiga fotbollsmatcher spelas och sedan åkte vi vidare till Fontana di Trevi som är världens mest kända fontän och den är stoooor. 26 meter hög och 26 meter bred, jag blev kär på en gång!
Jag kanske kan gifta mig med Neptunus som är havsguden i mitten eller nåt ;)
 
 
Stadio Olimpico rymmer över 80.000 åskådare!!
 
 
Vackraste fontänen!
 
Pappsen!!
 
En bland alla andra huntratusentals glasstånd! Italiensk glass äger alla gånger!
 
Me, myself, I and Neptunus;)
 
 
Puss och kärlek vänner!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Härligt ni verkar ha det! :D

Svar: Det har verkligen varit lovely!! :)
Marlene

2012-07-13 @ 19:50:23
URL: http://karolinakowalska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0