SURPRISE PARTY!

Igår blev jag sååå lurad!
 
När jag kom hem efter att jag fikat hos Thess så öppnade jag dörren och det var massa vänner som bara skrek "SURPRISE".
Jag som e vääärldens mest lättskrämda person fick halvt en hjärtattack.
De hade kirrat världens party med massa god mat och dryck. Det anordnades tipspromenad av bästa Thess och Hanna med frågor om moi;) Sen fick jag oxå en egenskriven låt av fina Pär.
 
Gissa om jag var en lycklig 30-åring igår;) 
Nedan ser ni vimmelbilder tagna av festens egna fotograf Thess!
 
 
Chockad tjej-82!
 
Min ABSOLUTA favvotårta som Johanna bakat!
 
 
Malin Niemis fina Cheesecake!
 
A chocolate fontain OH YES!
mingelbilder
Fiiiina <3
 
halsband jag fick i present av Maria!
Chokladfontänen förtjänar att visas upp igen, Festens höjdpunkt helt klart!!
Thank you guys!!
En dag jag aldrig glömmer!!
<3

Kommentarer
Postat av: thess Johnsson

Ger man mycket kärlek får man mycket kärlek!!!

Svar: ååh word! Ska bli min nya slogan!! Tihi, tack min fina för allt!! DU e kärlek!!
Marlene

2012-07-23 @ 22:41:28
URL: http://thesses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0