Vatikanstaten och Spanska trappan

Japp, första dagen i Rom och jag och pappa har i hög grad varit mycket kulturella :)
 
Vi började med att åka in till Vatikanstaten!
 
Jag var ju lite för lättklädd för att få gå på mässa enligt reglerna....
 
Så jag fick snabbt gå in på närmaste souvenirshopp och shoppa "finkläder" för att täcka axlar och ben...
Turist? Jag?? absolut;)
 
Dock värt det! En magnifik byggnad är det!! 
 
Sedan bar det iväg till Spanska trappan
 
Efter 138 trappsteg så fick vi en fin fin utsikt!
 
 
Efter en dag med många intryck behövdes det fyllas på med energi á la italiana;)
 
 
Och dessa läckerbitar fick jag också med mig hem! VÄRD dag helt enkelt!
 
Puss & Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Gloria (mama)

Fint!!!!! Jätte vackra bilder älsklin. Fint upplevelse. Njut av din semester. Vi ses snart.Mamma<3

Svar: Taaaack, det ska jag göra :) PUSS
Marlene

2012-07-08 @ 20:53:54
Postat av: Karolina

Vackra byggnader!! Härligt du verkar ha det. Njut, du förtjänar verkligen semester :)
Kram från myggors land

Svar: Hej sweetie vad söt du är!! Puss och hoppas att vi ses snart!!
Marlene

2012-07-09 @ 07:47:15
URL: http://Karolina.kowalska.blogg.se
Postat av: Karolina

Vackra byggnader!! Härligt du verkar ha det. Njut, du förtjänar verkligen semester :)
Kram från myggors land

2012-07-09 @ 07:47:15
URL: http://Karolina.kowalska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0