Ett till år har gått...

Nu är andra året slut på danslärarutbildningen. Det betyder att halva min studietid redan har passerat. Det går snabbt folks, det kan jag säga.
Jag är tamigsjutton väldigt stolt över det jag presterat och det är glädjande men samtidigt vemodigt att det gått så snabbt. Två av mina klasskamrater har nu slutat för att de tar en annan inriktning vilket betyder att vi är sju kvar till tredje året, stort lycka till Gabriella och Johanna <3. Jag har sagt det förr och säger det igen. Tusen tack till utbildningen och till alla som är en del av vägen som ska ta mig till min dröm.
Att bli en dansande danslärare!
Nedan ser ni vår årskurs som dansade Vindarna på skolavslutningen, vilket är en ära, att få dansa på en sådan fin tillställning.
Peace vänner och ta aldrig något för givet!
foto: Hanna Samuelson
Koreografi: Malin Morin
MED KÄRLEK TILL DANSEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0