Summerburst Stockholm 2012

Jag zappade runt lite och hamnade på Summerburst 2012 på SVT2.
GAH VILKEN PRODUKTION!!
SVT2 lyckades få till det himla bra måste jag säga. Bra programledare, läckra bilder, bra variation och intressanta intervjuer. Jag som inte är ett särskilt stort fan av elektronisk dansmusik blev helt begeistrad. Jag ville bara åka till Stockholm Stadion och hoppa upp och ned och digga till alla DJ:s haha.
Nej men det såg riktigt coolt ut, snyggt ljud, snygg ljusshow och alla verkade bara allmänt superpepp och övertaggade - helt i min stil;).
Kul också att se att BHA grabben Sebastian Ingrosso blivit så stor!!
Hade inte heller bangat på att vara på plats och se David Guetta spela.
Nej men om man kanske ska se till att ha biljetter till nästa år;)
Om ni klickar på länken stureplan.se ser ni fler bilder!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0