Med kärlek till undervisning

Min redovisning gick bra:) så kul att få testa det jag kört på frivillig verksamhet och få feedback och se om det fungerar. Hela klassen körde gengres (stavas det så?!) som låg dem nära om hjärtat. Det blev en stor variation på lektioner och jag levererade min latinjazz<3 jag har oxå idag varit på gospelrep o jag har fått mig ett par rejäla garv. Pite gospelgänget är underbart!! Åh en annan sak! Min åk fyra som jag har praktik hos varje torsdag har en liten kärlek för mina balettövningar. De ber om övningarna varje vecka och vi kallar den för bollen (pedagogiskt trick?!?). Jag och idrottsläraren är helt fascinerade över denna efterfrågan haha. Jag bara tycker att de är så fiiiina och saknar dem redan!! Nu e det ngn slags partybas som tränger sig gnm väggarna här på Ankars. Men jag tänkte sova. Imorn väntar en skoldag från 8.30-18.00. Den ni;) puss o natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0