Mello andra chansen

Ja, vad ska man säga om andra chansen?
Det var klart den obraigaste omgången av alla. MEN hon som var total bäst var ju faktiskt Sarah Dawn Finer, vilken kvinna!
Hon kan verkligen sjunga och hon ska he cred för att hon höll uppe festivalomgången med sin proffsighet.
Stor eloge till henne.
Det var ngt som hände med Sean Banan, första gången jag hörde låten och såg honom på scenen så tyckte jag att det var katastrof och han gav ett sådant ocharmigt intryck. Denna gång så var det inte lika hemskt men det är fortfarande inte ett bra bidrag. Och det som stör mig är att låten verkligen har satt sig nu och den kommer att bli sommarplågan no.1 fo sho. Men den som vann i den duellen var ju Flink och låten är helt ok men inget bidrag jag vill skicka till Eurovision.
Ett annat bidrag jag måste kommentera är Schampobrudarnas som Maria kallar dem. Deras spel med kameran tog över hela numret att man inte ens lyssnade på låten. Jag vet inte om det kanske ska vara så?? Kan ju vara ett smart sätt att vinna röster på. Jag ska inte klaga på deras look för de är verkligen snygga, men jag tror nog att de har sjungit bättre tillsammans i sina dar och vidare kom de inte.
Nej ni, det här blev en recension av den dizzigaste karaktären, but hey! Ibland kan även jag ;)
Jag längtar till nästa vecka och ser fram emot att skriva om hur nöjd jag är med vinnarbidraget. Heja Loreen!¨
//Marre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0