Mello final!

Okej här kommer min sista recension i min lilla Melloserie.
FANTASTISK final!!
Alla artister levererade och det var en sådan schysst blandning av gengres på låtarna.
Konfrencieerna var fina i sina klänningar (även om jag sätter ett stort frågetecken på färgnyanser) och lika proffsiga as always. Danny sjöng renare (thank god), Ranelid hade en lite ödmjukare approach och David lindgren bjöd på en stark öppning av startfältet. Jag hoppas på att se mycket mer av honom i framtiden.
MEN Euphoria var fortfarande det bästa bidraget och jag har stora hopp om att det kommer att gå bra för Loreen i Eurovision. Hon är snygg och mysisk men samtidigt ödmjuk. Hon sjunger som en stjärna och har en originell stil. För att inte tala scenframträdandet, SNYGGT koreograferat Ambra!
Grattis i massor och jag är glad att jag röstade hela  tre gånger på bidraget ;)
Underhållningsnumret var också den i helt rätt spirit. Det kan ju ALDRIG gå fel med Burlesquetema.
Miss Paparizous version av Popular svängde något enormt och dansarna förgyllde numret med deras skillade och mycket sensuella dans.
Elena har entrat scenen igen Fo sho!
Lite sorgligt är det att Mellos delfinaler är över men snart är det den 24:e maj och jag är supertaggade redan nu :)
Puss alla och ha en skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0