Pyttedans

Jag har turen att varje söndag få undervisa allt från pyttesmå 2-3 åringar och hela spannet upp till äldre tonåringar som vill satsa på dansen. Med denna variaion så kan det inte bli fel. Min kärlek att få dansa med de allra minsta har ju bara vuxit och vuxit med tiden. Dessutom så blir jag alldeles varm inombords när jag ser föräldrarna ha så kul och att de är med och utvecklar barnens känsla för kropp, rörelse och musikalitet. Gah, I really do love what I do! Igår kikade jag på andra chansen (mellorecensionen kommer snart;)) med Thess, Alina och Chris. Nedan bjuder jag på en bild på två av de sötaste som finns på Ankars. Puss och kärlek vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0