Söndag eller måndag?

Jag har det lite lyxigt idag eftersom jag e kvar i Sthlm och känner mig ganska så ledig.
Så för mig är det helt enkelt helg fortfarande haha

Igår kväll bokade pappa en resa till Rom så jag kommer att fira min födelsedag där i sommar. Jag är HELT superduperglad. Jag har aldrig varit där och jag får en känsla av att staden är lovely!

Idag var vi på bio och Såg "The artist", en svartvit stumfilm gjord i nutid och som är nominerad till sjukt många Oscars, värd att se säger jag  bara :)

Det är ganska fantastiskt det där när man är hemma på besök så är det som att man känner sig som en turist i sin egen hemstad. Jag får en "WOW-känsla" att vara i the big city, jag har bott i småbyar alldeles för länge haha
Här bjuder jag på lite innerstadsbilder ;)



Puss och kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0