Lycklig tjej! Jag känner mig väldigt lyckl...

img_3490 (MMS)

Lycklig tjej! Jag känner mig väldigt lyckligt lottad. Jag går en sådan bra utbildning som utmanar och tvingar mig hela tiden att prestera över vad jag själv förväntat att jag ska göra. Jag har haft en balettexamination, två uppsatsredovisningar och en musiktenta denna vecka. På fredag har jag en jazzmetodikinlämning och nästa vecka har jag tre dansexaminationer, en metodikexamination och en rapportinlämning! Galet?!! Svar ja! Utvecklande?! Svar dubbel ja!! Det e mycket men jag kan inte låta bli att vara glad för jag lär mig så jäkla mycket om den konstformen jag älskar och ska jobba med i resten av livet! Tacksamhet är det jag känner över att få vara här! Puss vänner o sov gott


Kommentarer
Postat av: Karolina

Du gör ett super duper jobb Marre!!

Kom bara ihåg att ta tid för återhämtning, så att du får ny energi coh behåller denna starka gnistan :)



Puss!

2012-05-17 @ 12:44:01
URL: http://karolinakowalska.blogg.se/
Postat av: Marlene

Du e fin Karro! Jag loooovar att jag stannar upp och vilar emellanåt! Snart e det looov wohoo. Puss finis

2012-05-17 @ 20:11:22
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0