Träningsvärk!

Träningsvärken var ganska bastant idag. Vaderna fick visa vad de gick för under tre timmars balettande. Min nacke var inte heller den lite stel efter gårdagens rockröj på musikseminariet! Idag har jag dansat i tre timmar med högstadiekidsen och jag levererade två olika Michaelkoreografier. They don't care about us och Thriller, den mannens musik är högts tacksam att jobba med som danslärare. Sen är jag ju också ganska färgad av mitt eget tycke men Mjs musik håller i alla lägen. Bra upplägg på låtarna, mycket markeringar, klara pulsslag och tydliga musikaliska delar med mycket innehåll. Me och barnen likey, likey! Nästa vecka ska mina fyror uppträda med "They don't care about us" och jag har fått höra av idrottsläraren att de övat järnet!! Ååh jag längtar hihi.
 Bjuder på en bild med mig och Tingeling där vi taggar till för att vara "the rockbitches"!

Puss o kram skumbanan
(citat: Tingeling!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0