Vinter och kärlek på torget!

Vintern, yes den e tillbaka med råge in Piteyo!

Men det går nog bort rätt snabbt får vi hoppas :)
Idag dansade vi på Rådhustorget för en antirasism manifestation. Det var en tapper skara som hade tagit sig dit för att delta. Jag tycker att det är coolt att studenter samlat sig och bestämt sig för att visa sin åsikt genom "Nätverket Piteå Mot Rasism".

Jag tackar speciellt Thess och Karolina för att jag fick vara med och bidra genom att göra det jag älskar mest, att dansa.
Idag kom också mormor från Chile och jag blev varm om hjärtat att få prata med henne i telefon.
Välkommen mormor!!
Bjuder på en bild från utsikten från danssalen imorse.


Jag längtar till sommaren!
Puss vänner och sprid kärlek!


Kommentarer
Postat av: Thess

Det va jättekul och dansa med Dig och er andra!!! :D

2012-05-06 @ 11:21:50
URL: http://thesses.blogg.se/
Postat av: Marre

Mer sånt teamwork säger jag:)!! Puss

2012-05-06 @ 11:46:20
URL: http://marlenegarcia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0