Visuell gestaltning!

Idag hade Mediedesign åk 2 en visning av sitt projekt Visuell gestaltning. Simone Orlander Arvola valde att gestalta och marknadsföra mig som framtida danslärare och hon gjorde ett supersnyggt arbete. Hon gjorde en logga utefter vad hon tyckte var passande för min dans och karaktär. Hon skapade en boklett, T-shirtar och plansh. Jag tackar Simone supermycket för att jag fick vara med i hennes projekt! Du är bäst sweetie <3
Nedan får ni se lite bilder på dagens visning och Simones verk!



Nina och Ida, musiklärarstudenter, som också har lanserats!


Planschen och en presentation av mig och projektet.

Liten egoboost att ha en bild på sig själv tryckt på en dansT-shirt ;)

Är det en fin tillställning så är det aldrig fel med Bubbel!

Puss vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjuuukt snygg tröja!! Och fin bild på dig:)

2012-05-15 @ 23:11:14
Postat av: Sergio

Shit que lindas fotografias !

2012-05-16 @ 07:38:42
Postat av: Marlene

Tack!!:)Gracias papi, Simone var superduktig!!

2012-05-16 @ 19:12:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0