Just dance!

Har en period nu i skolan med mycket, mycket dansträning vilket jag diggar sååå mycket!
 
I lördags var jag med Jenny i dansettan och giggade i Boden. Det var grymt kul att rocka järnet på nattklubben där!
Sedan hade jag mina kids igår och de blir bara sötare och sötare för varje vecka som går :) Jag fick också reda på idag att Avancerad Dans kommer att gå nästa termin och det betyder att jag är klar om drygt ett år wohooo! Det är häftigt hur fruktansvärt snabbt tiden går. Imorgon är det en heldag i skolan och på kvällen har vi dansrep inför en mycket spännande kårkväll den 2:a november;) Lovely!
 
Bjuder på bilder från i lördags!
 
Sjukt kul att få göra lite makeover när man ska stå på scen ;)
 
Jenny -sötnosen! Visst påminner hon om en viss känd sångerska ;)?
 
Hela outfiten!
 
Puss och natti vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0