Nollep 2012

Det är helt galet vad kul det var att få vara Phösare!
 
Anledningen att jag var med var just för att jag tyckte att min nollning var så fruktansvärt kul så jag ville vara med och bidra till en minst lika rolig nollning för de som började i år. Jag kan nog lätt säga att det var ÄNNU roligare att får vara på andra sidan som Phösare Matador:):)
 
Jobbigt?
Absolut, men häftigt att få spela någon annan i en sådan lång period och när man såg hur nollorna uppskattade och garvade 24/7 så kändes det som att man fick hundra gånger tillbaka. Att man fick en sådan tight sammanhållning med de andra i Phösarlegionen var också något helt amazing. Det var inte många jag kände innan jag började phösa men jäklar vad snabbt det gick innan vi blev ett tight sammanssvetsat gäng. KÄRLEK!
 
MEN INTE att förglömma alla nollor, utan deras insats i rollspelet och positiva energi hade det aldrig kunnat gå att genomföra en sådan bra nollning. Sedan är jag också så fruktansvärt stolt över dansklassen som blev ÅRETS NOLLEKLASS!! Första gången ever som Dans vinner. De var starka och peppade från start till slut, hade en ny ramsa för varje kväll, de var samspelta i allt de gjorde och hade en sådan stark teamkänsla!
 
Även om jag än så länge känner dem som Matador och inte som Marre så är jag sjukt glad att jag fick vara med om deras början på resan som de kommer att ha här på Musikhögskolan!
 
<3
 

På första bilden har vi Linus som phösare Charleston och nedan står jag med Filip som var vår Överphösare Ryuuka

Danstjejerna fick besök av Inphestor AB som ville ge cred för deras peppness och dans från första partykvällen. 
 

Nollorna blev abrupt väckta för att delta på morgongympan med Matador, Tjock Steffe, Monroe, Posener och Miss Helvetica....
 
Och alla gympade flitigt:)
Dansbrudarna var mycket glada när de äntligen fick stretcha med...
 
Allas våran TJOCK STEFFE!!
 
 
Kände mig lite som Mimmi Pigg på Röda festen ;)
 
Alla bugar fint till Helige nål
 
 
Phösare och nollor uppradade för kampsång
 
 
Brudarna var megaimpade...
 
när Dans- och LjudÖverphösarna visade sina dance skills.
 
...
Generadeln var på bra humör :)
 


COOOOOLA!!
 
 
Vems var egentligen bebisen???
 


Snyggcharlie ;) 
Foton tagna av: Jenny Hortlund & Robert Bergström
(Photophösare Ivy & Robeli)
Phösarbandet rockade bosktavligen talat på scenen. Har aldrig haft en mer taggad publik som på kickoffen ;)!!
 
Vill ni se fler bilder från Nollep 2012 så klicka på länken
 
Tack igen till alla fina! 
Nu kör vi all in!!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0