Dagens SMASKANDE!

Förstår ni att om en och en halv vecka så är det SMASK!
Gah.. och iår är jag och Ida dansansvariga,,, det är faktiskt sjukt och stort och nu när det börjar närma sig så känner jag att det är på riktigt. IIIEEEEHH
 
Jag var och handlade tyg idag till oss dansare för vi ska sy lite stuff till mellanakten ;)
 
Sedan hade vi rep och coachning med konfrenciererna.. SÅ kul och givande. Har kommit på att jag älskar att jobba med sceniskt framträdande och vara med och hjälpa till och coacha... gah vad kul det är och de är SÅ grymma!
 
 
Sedan hade vi rep med grabbarna inför bidrag 8 "DU" där fina Elonor är artisten och så här flummigt och kul hade vi på dagens rep :)
 
 
Puss o kram alla!
Imorgon är det mer rep wiiieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0