Det bästa med Bloggar!

 
Det bästa med bloggar är ju att man får vara hur ego som helst. Inge jantelag här inte;) Jag var inne på Blondin Bellas blogg och kan inte låta bli av att inspireras av alla bilder hon har på sig själv och hur hon ändå kör på trots all kritik hon får. Fatta allt hon har lyckats uppnå vid sådan ung ålder och allt för att hon är den entrepenören hon är och tror på sig själv. Nu förstår även jag att det hon skriver om och bilderna alltid är en vinkling av hela sanningen men so be it. Alla ska inte behöva ta del av allt och om det väljs att läggas upp och skrivas om en förskönad verklighet så tycker jag att det inte är ngt fel med det. Tror att de flesta av oss är så nära i kontakt med den verkliga verkligheten ändå ;)
hursom så var det lite tankar jag fick nu när jag väntar på flyget och väljer att lägga upp ännu en bild på mig själv ;)
 
puss o kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0