En kärleksförklaring

4Jag är SÅÅÅ STOLT över danswcrewet och hela SMASKproduktionen 2013.
Vilken ära det har fått vara dansansvarig i år. 
Det känns som att dansen uppmärksammas mycket under SMASK och det är jag så glad för, att folk uppskattar dansens värde. Nedan bjuder jag på bilder från PT-tidningen som också skrev följande igår 14/4: 
 
"...Och de skickliga dansarna som ena stunden ser ut som en skock älvor och nästa som en levande organism som gör mönster över scengolvet"'
Sedan skrev de också att "Det är dags" hade showens fränaste slutpose :)
 
Hur stolt och glad blir man inte då??=)
 
 
Öppningsnumret koreografer: Ida Sandor & Marlene Garcia Toro, låtskrivare och arrangemang: Olle Sundström
 
 
"Det är dags" Bidraget kom på en hedersvärd andra plats och vi ska till Berwaldhallen i Stockholm, wiiieeee
 
 
Fantastiska konfrencierer med Dansarna Linda Lundberg och Jenny Strandberg, koreograf:Ida Linnér
 
 
Underhållningsnumret "The Urban Journey" Låtskrivare och arr: Kristofer Morhed
Koreografi:Ida Sandor & Marlene Garcia Toro
 
 
"Du" med fina Elonor Henriksson. I bakgrunden ser ni mig ochSimon dansa :)
 
 
Vinnarbidraget "Bacisllskräck" artist: Peter Sellgren, Dansare: Katla Nelander, Caroline Gustason-Asp, Josefin Enström och Lottie Borgqvist
 
Med kärlek till dansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0