Maniac

I fredags dansade vi till "Maniac" på 80-tals kvällen. 
Det var helt galet kul. 
Ibland måste jag påminna mig om att inte ta något för givet.
Under mina år här på Musikhögskolan har jag svarat ja till 90% av alla dansförfrågningar. Jag har själv, tillsammans med min klass, skapat möjligheter och satt upp dansshower både inom och utanför skolans väggar. 
Nu är jag med i SMASK som dansansvarig och jag är den konstnärliga ledaren i min produktion "Latin Obsession". 
Ja, jag har inte mycket till fritid, vilket drabbar mina närmaste ibland för att jag inte hör av mig lika ofta eller inte kan ses. Och det är den stora nackdelen. Jag har dock hunnit med skolan och jag har lika kul när jag repar och styr upp saker som när jag är ledig eller ska gå ut på festligheter ;)
Jag ÄLSKAR att jobba, producera och skapa dans. Jag älskar självklart också att dansa själv men jag utbildar mig till lärare där undervisningen står mig minst lika nära om hjärtat och morgondagen kanske inte bjuder till alla dessa möjligheter som jag har idag.
Det jag vill säga med detta är att jag så otroligt tacksam att jag har hamnat där jag har hamnat och vill man så  kan man. Det är DU själv som banar vägen för dina möjligheter. Jag har också lärt mig genom dessa år, när jag hittat tillbaka till dansen, att man alltid ska följa sina drömmar. 
 
 
Hej 80-talet :)!!
Med kärlek till dansen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0