Tankeställare

Ibland råkar man ut för saker i livet som man kanske inte hade räknat med.
Oftast kör man på utan att stanna upp eller vila. 
Jag har efter förra veckans mindre attraktiva upplevelser fått mig en tankeställare och känner att prioritering är en bra grej att göra ibland. Speciellt om man är en sådan driven och utåtriktad person som jag är.
Det är då extra viktigt att hitta tiden och samla på sig energi, våga vara själv och vila från alla intryck.
Jag har fått en sådan otrolig stor stöttning av mina vänner, Ida, Malin M, Hanna, Alexandra och Malin A som alla varit med mig när det var som värst. 
Men framförallt så vill jag säga tack till mina föräldrar!!
De tog planet från varsina håll som de hjältar de är och for upp till norrbotten och kollade till sin dotter när hon låg på sjukhuset pga akuta magsmärtor.
Jag älskar er och inga ord kan beskriva hur tacksam jag är för att ni är dem ni är och alltid rår om mig i vått och torrt!
Nu är det mycket bättre, jag går på vääärsta detoxen där jag avstår från kaffe, vin, kryddor och andra gottigheter. Nu är det fokus på en sak i taget och den enda jag ser framför mig nu är "Latin Obsession".
Jag är så sjukt glad att jag är på benen och snart ska jag våga dansa igen!
Utan dansen, ingen luft och utan hälsan, ingen dans. 
Så nu är det Skärpning Marre!! 
 
Kärlek och peppnes tiil hälsan och livet!

Kommentarer
Postat av: Sergio

Det är mycket fint din inlägg här
älskar dig dotter !! Krya på dig
Besitos !!

Svar: <3<3<3
Marlene

2013-04-24 @ 19:07:22
Postat av: Malin

Du är stark!!!

Svar: Tack fino <3
Marlene

2013-04-27 @ 18:05:40
URL: http://malinarnesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0