Mrs Broadway

Ja nu går jag snart in i roll och min cape e näääästan klar woopidooo!
Idag tog vi också foton som ni ser härnedan. :)
På Onsdag förmiddag kommer jag stänga ner min blogg men vill ni fortsätta följa vad som händer under Nollep får ni gärna skriva en kommentar så kan jag ger er koden sen när jag stängt ned den ;)
 
Det är sjuuukt viktigt med namnen under Nollep och om ngn råkar säga fel (och säga miss) ska jag alltid glänsa med min fakering från Glitter ;) Mrs Broadway är en Diva från Broadway som e gift med ngn rik Hollywood snubbe. Hon e kaxig och divig som lever på gamla meriter. Det blir hårda prov på mitt skådespeleri för jag fick höra att Matador var alldeles för snäll förra året;)
 
 
 
 
 
Wish us luck ;)
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0