Phösning

Jepp snart börjar phösningen igen och detta år ska jag vara Överphösare weeehuuu!!
Jag ska samarbeta med Christian Melin och Malin Morin, vi kommer att bli ett dream team ;) 
Vi har döpt oss efter kända dansskolor från England och USA. 
Så jag ska heta Överphösare Mrs Broadway, Malin ska heta Phösare Pinapple och Christian Phösare DNA.
Jag ska gå runt med hatt, vita handskar och en fake ring,, det blir min grymma outfit ;)
För attt nollorna inte ska veta vem man är så kommer jag att stänga ner bloggen och FB, men sen lovar jag att berätta ALLT om denna häftiga period :)
 
Nollningen börjar dock på onsdag så jag ska försöka vara flitig och blogga medan vi håller på med förbereredelsena. 
 
Bjuder på bilder från förra året när jag var Phösare Matador tillsammans med Phösare Charleston.
Den nedersta bilden är också från förra årets phösarelegion, bilden är tagen av Jenny Hortlund och då var vi på Havsbadet.
 
 
 
PUSS och KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0