Sockerbomb

Igår fick jag och Johanna en superdupergod tårta av Emelie. Hon hade missat våra födelsedagar så hon bakade en till oss i efterhand. Den var MUMS! Maräng, med ngn vaniljtjosanfräs inuti och kokos. På hade den också hackad dajm. It was like heaven!
 
 
Idag har jag också lärt ut sista koreografin till Felicia och Malin B. Det var dags för "Bulería", så det blev en jädrans massa stamp och rytmer - ME like!
Och de älskade också låten, den e faktiskt bland de bästa låtarna ever och om du frågar musik och danspeeps så kan jag lova att varenda en som jag spelat den förr har fastnat för den.
Klicka på länken så får ni se ett live performance av Bästa David Bisbal. 
 
Bjuder på dagens morgonbild :)
 
 
Imorgon blir det lite mer rep och sen e jag leeeedigg wopidooo!
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0