Då och nu

Häromdagen fick jag se en bild som Tessan lade upp från Mallis. Och jag MÅSTE  bara bjuda på den haha.
Vi var  utklädda och så men se bara på mina ben och armar, jag var en uns rundare :)
 Vi var ju söta och MYCKET bruna men blir ganska glad när jag ser på mig idag och att jag lyckades få bort alla säsongskilona som lades på när jag jobbade utomlands ;)
 
Då...Mallorca 2006...
 
 
Nu... Boden 2013...
 
 
Jag vill tro att jag är lite äldre, lite klokare och lite snyggare ;) 
 
Allt är möjligt!
 
Puss folks

Kommentarer
Postat av: Sandor

Jag skrattar ihjäl mig, du ser ut som en fantastisk smällkaramell <3

Svar: Hahaha jaaaa en smällkaramell helt klart :)
Marlene

2013-12-09 @ 21:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0