Effektiv och lovely dag!!

Idag har jag varit i stan och fikat med Madde. Sen har jag pluggat ( nu reviderar vi diskussionen...) Därefter började jag mitt projekt: storstädning. Köket har aldrig luktat så gott och jag vill verkligen starta året med en ren och fräsch lägenhet. Sen så var Mollan över och jag bjöd på lite kycklingsoppa som jag gjort :) sedan fortsatte jag min städning och nu ser jag på VÄRLDENS mysigaste film "The Holiday". De säger så mycket vettigt som är värt att ta med sig för oss singeltjejer ;)
Imorgon är det nyårs wiiieee men innan festligheterna tar vid så ska jag fortsätta mitt städflow och så lite plugg däremellan ofcourse :)



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0