Filmmys och skapande

Idag har jag träningsvärk! haha! Jag var i danssalen och koreograferade till en låt skriven av Jonathan Ahlström "Vrede".
 
Den ska vara med i hans examensprojekt om de 7 dödssynderna senare i vår. Han skapar all musik och ska undersöka hur det är att jobba med dansare då det är egen skriven musik till. Huvudinstrumentet är gitarr så det blir en musik- och danskonsert med massa gitarrspel :)
 
Ska bli så kul att vara delaktig i detta projekt och vara lite "mörk" när man dansar. Är så van att showa och vara glad så det kommer att bli en utmaning att köra modernt och uttrycka andra typer av känslor. 
 
 
Förutom att plugga en massa massa så har jag chillat och kollat massa på film. Häromdagen invigde jag min lilla Popcornhållare (eller vad man säger) som jag fick i julklapp av Malin :)
 
 
Hemmabio oh yes :)
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0