Uppdateringar

Ibland är det roligt att äta något annat än julbord så pitebilen gjorde en avstickare häromdagen och vi käkade Thai. Jag älskar thaimat men är nu inte lite kaxig vad det gäller kryddningen. Istället för extrastark så tog jag "bara" medelstark kryddning på min rätt :)
 

I måndags fick jag en för tidig julklapp. Malin M och Ida överraskade mig med en spontanpresent och där i var det vinglas! Hur söta var inte dem :) dessa är också lite tjockare så förhoppningsvis ska de hålla ett bra tag ;) TACK finisar!
 
 
Sedan har jag haft besök av fina Malin A från Skåne. Vi har haft 70%seminarium och det gick bra :) Nu gäller det att putsa på arbetet och skriva klart diskussionen.
På kvällen firade vi vårt seminarium och att Brittan har släppt en ny skiva. Självklart invigde vi de nya vinglasen också ;)
 

Nyanländ från Skåne :)
 
 
På väg till opponeringen, lite smått stirriga ;)
 
Celebration på kvällen med sköna peeps :)
 
 
Kärlek!! Nu kör vi så det ryker!!
 
Igår var det show igen :) Denna vecka och nästa showar vi onsdag, torsdag, fredag, lördag. Grymt kul är det och jag kan ändå smått se fram emot söndag då jag ska sova och bara vara ledig!! Wiiieee
Vi har fått nya outfits till Rockmedleys som är supercoola. Dock flög fransarna överallt men det är bara att vänja sig :) Sedan fick vi alla i teamet en varsin ros av Hannas arbetskamrater som jobbar på Harry's i Lule :)
 
 
ja det var lite uppdateringar från veckan då jag varit lite seg på att skriva ;)
 
PUSS
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0