Ny dag med nya möjligheter woop woop!

Igår fick jag ett superduper ryck och storstädade hela lägenheten.
Älskar känslan av när alllt är bara hur fint som helst.
Solen sken igår och den skiner idag också :)
Idag ska jag gå igenom "Rintrah Roars! och en av mina koreografier till Latinprojektet på morgonen. Sedan ska jag ta balett för Ola (har blivit beroende av Balettlektionenerna).
På eftermiddagen ska vi ha jazzsolo lektion med Johanna. Därefter ska jag koreografera SMASK mellanakt med Ida! Efter det är det rep för "Latin Obsession".
Dans, dans, dans and I love it!!
 
 
Puss och hoppas att ni får en fin onsdag!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ditt latinprojekt låter såååå himla kul, fasen att man är i Skåne!!

Angående dansarna i mellon, så är det olika. De har ju "husdansare" men i vissa mellanaktsnummer osv lånar de in dansare från bl. a BA i Göteborg, de som går sista året:)

2013-02-24 @ 20:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0