Let's roll!

jag har inte överdrivet mycket lektioner just nu, men jäklar vad jag är effektiv och ser till att fylla dagarna.
But hey that's me ;)
 
Jag kanske inte har delat med mig av mina stora projekt jag har på gång denna termin, but here we go!
 
  • Jag går avancerad dans just nu, vilket innebär att det är en hel del filosofiska texter om dans som gås igenom och analyseras. Jag ska göra en konstnärlig dansgestaltning som jag ska skriva en rapport om. Jag ska få metodik i jazz och vi ska examineras i tre feta danssolon, i genrerna balett, jazz och modernt.
  • Jag har fått dansansvarig posten för SMASK som jag delar med Ida. SMASK är den 13:e april och det kommer att bli grymt!!
  • Jag ska sätta upp en danskonsert den 8:e & 9:e maj som allt är i latingenren. Jag har livemusiker och vi kommer att vara sex dansare. Igår hade vi första repet och nu är det bara att tuta och köra. Tanken är att det ska sändas live på Piteplay och förhoppningsvis kan vi ta det utanför Pite. Visionerna är stora och målen är många men om man inte satsar stort så kommer man ingen vart ;) Förutom hela crewet som jag har just nu så har jag min underbara projektledare, Alexandra, som är min högra hand och jobbar lika hårt för projektet som mig. 
  • Förutom allt på skolan så undervisar jag i Lule en gång i veckan och jag looovar att jag hinner ha ett privatliv där jag vilar, umgås och tar del av festligheter ;)
Det låter som att det är en hel del, men det gäller att ha en fin planering och lite is i magen.
Jag älskar att ta risker, satsa högt och interagera med människor och det får jag göra nu i allra högsta grad ;)
Nu ska jag iväg och koreografera och ikväll har vi vårt andra latinrep, wiiiieee!
 
 
Med kärlek till dansen!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0