PDOL!

Jag har varit på festival!!
I och med att jag har jobbat den mesta av tiden så har jag inte varit så himla delaktig i festivalen.
Dock så fick jag festivala heeeela kvällen igår för jag var ledig idag.
Det innebar häng på botaniska och göra staden från kl.18 till efterfesten på Challenge till typ halv fem på morgonen.
Jag fick bland annat se massa bra band från musikhögskolan och Darin, vara på Kittelfjällstältet och bara mingla med massa roliga PDOLglada peeps :)
Bjuder på bilder från helgen.
 
Langos med min fina Alex <3
 
Temabilder från öltältet, är det festival så är det, rock on!!
 
 
Sommarfin på lördagen
 
Kittelfjäll och fantastiska Michaela Stridbeck på Norrlandsscenen!!
 
 
Kom in på Darinkonsert...
 
 
... och jag var överlyckling!! Han levererade så det stod härliga till.
 
Hoppas ni också hade en festlig helg!
Imorgon är det måndag woop woop, bara att le och vara glad!!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0