sommarmys

Jag har haft sååå mysiga dagar! I lördags var jag ute på 1906 med Christoffer och Empan, sedan har jag bara hängt och umgåtts med fina peeps. Mycket gott har det blivit som glass och nyss så bakade jag en kladdkaka, den blev sådär perfekt kladdig!
Igår så beslutades att Latin Obsession sätts upp igen i september genom Dans i Nord.
Jag är så himla glad och stolt över att vi får vara en del av kvällsföreställningarna på Dansfesten
Jag har också fått ett dansgigg i Luleå nästa vecka på Hamnfestivalen!
Som ni kanske redan vet så har jag reviderat min uppsats och skickade in den idag.
Några timmar senare fick jag reda på att jag blev GODKÄND!! Förstår ni vilket evighetsjobb ett examensarbete är och ÄNTLIGEN har jag rott det i hamn :)
Nu har jag  bara en termin kvar av utbildningen, helt sjukt!!
Bjuder på mysbilder härnedan
 
Från min partyoutfit från i lördags
 
 
Förfest på Chris balkong inne i city
 
 
 
 
Glass i stora lass!
 
 
MUMSIGASTE kladdkakan och perfekt kladdig blev den :)
 
Puss och kram vänner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0