Sommarskorna

Ni vet de där ultimata partyskorna som man kan ha och som inte gör ont när man har stått och shakeat på dansgolvet 24/7. De har jag haft nu i 4 säsonger och kände att de inte skulle hålla en sommar till. Det ledde till att jag eftersökte ett par nya i ALLA (läs 4) Piteås skoaffärer och hittade ett par på åhléns. Först fanns de inte i strl 38 men sen hörde Thess av sig och sa att de lagt undan dem som satt på en docka och jag kunde prova dem dagen efter. Gissa om jag blev glad!! De satt som en smäck förutom att remmen var lös. Men det kirrade Oskar "Ernst" Lundahl som den klippan han är! Igår invigde jag mina nya bebisar och de höll standarden heeela kvällen!! Jag fick inte ett dugg ont i fötterna och det bästa av allt är att klacken är snäppet högre än mina förra favvoskor!!;) Puss o natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0