Söndag

Idag vaknade jag tidigt för att jag skulle repa med Felle och Malin B.
Nu har de lärt sig Reggaeton Latino. Det innebär att de redan kan tre koreografier. Varje gång vi har lärt oss en ny så går vi igenom de gamla också, så himla bra! För då behöver man inte påminna sig så mycket om de tidigare danserna då de hela tiden hålls vid liv.
på kvällen fick jag äntligen grilla när solen beslöt sig för att skina även på kvällen :)
 
 
grymma dansare efter rep då vi sitter och fikar  och går igenom nästkommande schema :)
 
 
Mysig grill blev det på kvällen jippiyeayy!
Imorgon börjar min tunga vecka. Jag jobbar då 6 dagar i sträck wohooo.
 
PUSS och hoppas ni haft en bäst helg <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0