Båtutflykt


Igår var vi på en heldagsutflykt med båten längs med Bodrums kust. Den gjorde fyra stopp och man fick bada bland fiskarna i det kristallblåahavet. 
Sjukt trevligt hade jag och minglade bland alla glada :) Nedan ser ni pics från den soliga dagen till havs. 
 
 
 
 
 
 
På kvällen käkade jag en turkisk kycklingkebab, är nu ganska beroende av kebab efter denna resa och ugnsrostade grönsaker är MUMS!
 
 
Nu ska jag inta min position, horisontal läge, vid poolen ett tag till, ikväll bär det hem till la Suede igen... 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

👍Hur härlig som helst!! Njut!njut! Puss från mamma😃

Svar: Mmm det gjorde jag verkligen :) <3
Marlene

2013-06-13 @ 16:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0