Bodrum city

(Inlägget skrevs igår, tisdagen 11e juni) 
 
Idag skulle jag verkligen köra intervaller igen men mina ben är som två tegelstensklossar efter benpasset  häromdagen så det fick bli styrka. Jag körde 10min uppvärmning på motionscykel och sedan gav jag mig på bröst, triceps och bicesp. Mina armar har darrat hela dagen, plus att jag körde vattengympapasset senare på dagen, jotack semester tänkter ni haha. Men jag gör ju inget som kräver energi överhuvudtaget så träningen blir dagens stora ansträngning ;)
 
hursom, nu har vi varit in the big city Bodrum och den ÄR stor må jag säga, stor men samtidigt pittoresk. En gammal hamnstad med massa smågator och det tar nog flera turer in till Bodrum innan man hinner upptäcka allt. Jag har även hunnit absorbera in solen ocn min kropp är som en levande vulkan.. jag kokar, men det blir nice efter ett tag, jag kommer att bli bruuuun, även om jag just nu är röd som en kräfta haha. Bjuder på pics från dagen härnedan. 
 
 
Bodrum hamn, borg och turkisk kebab
 
 Haha Älskar denna bild: "Hello, I'm calling from Turkey, I love your amazing show, these are the votes from the Turkish jury..."
 
 
Bodrum by night med dess sötsaker...
 
Skål!
 
 
Natti :)
 
<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser helt fantastiskt ut gumman!!
Duktig du är som tränar på semestern men du förvånar mig inte:):)
Puss

Svar: haha, ja man måste röra på fläsket också och inte bara dega :;) Puss finis, hörs när jag e i Sverige <3
Marlene

2013-06-12 @ 18:17:27
URL: http://malinarnesson.blogg.se
Postat av: Karolina

Såå härligt ni verkar ha det!!

Svar: mm.. verkligen semester och återhämtning :)
Marlene

2013-06-12 @ 18:52:38
URL: http://karolinakowalska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0