Midnight shopping

Igår hade jag ett bakflow så jag bakade både Scones och småfranskor.
Jag hade hela dagen ledig så jag hann både med styrketräning och revidering av mitt examensarbete.
Snart ska jag skicka in studien och hoppas att jag kan få mitt betyg :)
På kvällen så jobbade jag, hela stan hade öppnat eftersom det är Pite Summer Games. Det var otroligt mycket folk och utanför butiken gick hela paraden förbi med alla fotbollsglada kids. De kom verkligen från hela världen, Mexico, Spanien, Finland, Argentina, England är bara några av flaggorna som representerade respektive land. Det var hur maffigt som helst!
Lite utlands/festivalstämning fick man, Pite levererade helt enkelt ;)
 
 
PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0