On my way up to north

Jag har varit härnere i 12 fantastiska dagar. Det går sååå snabbt när
man har kul och är bland alla nära och kära. Alltid liiiite jobbigt att säga hejdå. Det som väntar i Pite är introduktion till nytt jobb och opponering weehuuu! Sedan har jag också tänkt delta och titta på alla som tar examen i år. Det är ju min årskull som går ut! Alla tre-åriga utbildningarna som man började med går ut, dvs alla utbildningar förutom musik- och danslärarna. Vi går ju fem år.
Fast inte jag moahahaha. Jag får tillgodoräkna mig kurserna från MKV som jag läste på Södertörn. det innebär att jag blir klar till Januari wiiieeee. Förutsatt att allt går som det ska med C-uppsats and so on:) men det e ju ändå snaaart, bara en termin kvar!! Crazybananas:):) Nej nu ska jag gå på planet och jag tackar ännu en gång min far för en underbar vistelse i Sthlm och mami med familj för mysiga dagar i U-a. Love you guys!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0