Strandpromenad

Vet ni att frukostbufféen här på hotellet är helt fantastiskt. det finns massa med alternativ på frukt, skinka, ostar, yoghurt, you name it. Proppmätt blir jag efter dessa måltider och jag älskart! Frullen e ju dagens bästa. Igår var vi på en härlig strandpromenad också som ni ser lite pics från härnedan. Jag stryketränade, vilket jag inte gjort på tusen år! Det blev fokus på rygg, axlar, ben plus mage. Ni förstår väl hur min kropp ömmar idag, haha!
 
 
Frukost!!
 
Gymmet, Sunprime levererar!
 
 
Bilder från strandpromenixen, ser ni det klarblåa vattent? :)
 
 
Pluggis på balkongen. Idag ska studien äntligen in!!
PUSS och ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0