Fina ord

Idag har jag bland annar hälsat på alla sköna peeps på pappsens jobb. Sedan träffade jag fina Cicci och vi fikade på Waynes. Tchai Latte blev det för mig. Så sjukt gott med den typen av te!!:) Jag har även fått ett mail av min sånglärare som fått titta på "Latin Obsession". När kunnigt folk i branschen blir berörda och öser en med fina ord, då vet man tamigsjuttsingen att man har lyckats. Längtar lite tillbaka till reptiden måste jag erkänna ;) Men detta är ju faktiskt en produktion och minnesvärd hållpunkt i mitt liv. Och det är inget som säger att det inte kommer att komma liknande tillfällen och milstolpar igen! Det är jag som skapar mina möjligheter och det får jag inte glömma bort ;) puss vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0