Glad :)

Vet ni att idag känner jag mig så jäkla glad. Jag har nu lämnat in min uppsats och väntar på att få ett okej av handledaren ifall jag får komma till opponeringen den 4e juni. Jag har precis varit hemma hos farmors syster, tía Lela, o blivit bjuden på trerätters! Till förrätt var det lax med en pepparrotscréme och en Pisqosnaps till det. Huvudrätten var entrecôte och ris med tandoristekta zuchinnis och ett glas Merlot, chilenskt självklart ;)Till efterrätt bjöd hon på jordgubbar o chokladglass och avec. Gissa om jag är mätt o belåten!! Så himla mys att få umgås med massa hemma i Sthlm o bara känna mig ledig.

Fatta att hela det här året har gått i ett. Från phösningen förra året, till att undervisa i Lule, showa på Western Farm, plugga 100%, vara dansanasvarig på SMASK, sätta ihop mitt Latinprojekt, RiksSMASK och så examinationer och PM och uppsats på det. Asså snart e denna era över och jag e fan stolt över mig själv att jag har klarat av allt! Visst har kroppen gett mig rejäla varningstecken men jag har ändå tagit vara på signalerna och jag mår så bra nu o bara njuter av att vara ledig och ta dagen som den kommer :) Det är nu poletten börjar trilla ner och jag förstår allt jag har åstadkommit :) Big High Five till mig! Imorgon ska jag till U-a och där ska jag mysa lite till. Håll tummarna nu att jag får gå vidare till opponeringen iiieeehhh! Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0